niedziela, 19 kwietnia 2020

DZIECI TĘSKNIĄ, DZIECI LISTY PISZĄ.....


Przed świętami wielkanocnymi poprosiłam Was o napisanie listów do koleżanek, kolegów, do całej klasy. To bardzo trudna sztuka. Dzisiaj bardzo rzadko piszemy do siebie listy, częściej porozumiewamy się drogą elektroniczną. To na pewno było dla Was wielkie wyzwanie. Mam nadzieję, że z wielką przyjemnością przeczytacie teraz te listy. Ponieważ w dalszym ciągu przebywamy w domu, niech to będzie taką miłą formą kontaktu z kolegami, koleżankami z klasy i z nami. A może zaczniecie do siebie pisać listy? Kto wie……..




Prezentacja listów dzieci. Miłej lektury!
KLIKNIJ TU: LISTY

4 komentarze:

Unknown pisze...

Droga pani Ilono i pani Izo.
Bardzo dziękuje za to że mogłem przeczytać te listy od kolegów. Widzę że wszyscy tęsknią nie tylko ja...Szkoła to nie tylko nauka. Jeszcze raz dziękuje. Pozdrawiam Czarek.

Ilona pisze...

Oj tak Czarku, wszyscy bardzo tęsknimy. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

Kamila W pisze...

Mamy wielkie szczęście, że mamy taką panią która prowadzi świetnego bloga. Umożliwia nam wszystkim kontakt i szykuje superaśne niespodzianki. Dziękujemy:-) Pozdrawiam Ksawery:-)

Ilona pisze...

A ja mam cudowne dzieci i wspaniałych rodziców, którzy wspierają moje działania. Dziękuję:)